Księgowość i rozliczenia
podatkowe obsługiwanych podmiotów są nierozerwalnie związane z
doradztwem podatkowym, zatem nasza Kancelaria oferuje kompleksową
obsługę firm w zakresie niezbędnym do prawidłowego rozliczania się z
urzędem skarbowym z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
W ramach usług księgowych mieści się m.in. stałe i okresowe prowadzenie na rzecz zleceniodawców:
- ksiąg rachunkowych (handlowych)
- zakładanie ksiąg rachunkowych
- opracowujemy zasady polityki rachunkowości
- opracowujemy zasady polityki rachunkowości
- prowadzimy księgi rachunkowe
- prowadzimy odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług
- zakładamy i aktualizujemy ewidencje środków trwałych oraz wartości
- niematerialnych i prawnych
- sporządzamy deklaracje oraz zeznania podatkowe
- sporządzamy sprawozdania finansowe
- sporządzamy sprawozdania dla celów statystycznych
- podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- prowadzenie odrębnych ewidencji dla celów podatku od towarów i usług (VAT)
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- ustalanie należnych zaliczek w zakresie podatku dochodowego
- pomoc w ustaleniu optymalnej formy opodatkowania dochodów
- ewidencji przychodów (ryczałt ewidencjonowany)
- prowadzenie ewidencji przychodów
- prowadzenie odrębnych ewidencji dla celów podatku od towarów i usług (VAT)
- prowadzenie wykazu środków trwałych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- ustalanie należnych zaliczek w zakresie zryczałtowanego podatku dochodowego
- pomoc w ustaleniu optymalnej formy opodatkowania przychodów/dochodów
- ewidencji dla celów podatku od towarów i usług
- prowadzenie ewidencji zakupów towarów i usług, w tym transakcji wewnątrzwspólnotowych
- prowadzenie ewidencji sprzedaży towarów i usług, w tym transakcji wewnątrzwspólnotowych
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT-7 lub VAT-7K, VAT-UE)
- sporządzanie sprawozdań INTRASTAT
- ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- ewidencji wyposażenia
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy (PIT, CIT)